Garantieperiode

Heeft u bij Scaffold Wood Furniture and More een meubel gekocht en gaat deze binnen een bepaalde tijd stuk? De garantieperiode die wij geven op onze meubelen bedraagt 1 jaar (om hier gebruik van te kunnen maken lees dan verder bij "gegronde klacht")

Ten minste 1 jaar garantie

Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik
  • gebruik voor commerciële doeleinden
  • gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • door professioneel gebruik
  • het werken van hout 
  • krom trekken van hout
  • hars plekken

Geen garantie op het werken van het hout

Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout. In overleg kan er altijd gekeken worden of een meubel gerepareerd kan worden.

Een klacht of reparatie melden

Dit kan per e-mail en/of telefonisch. 

Onze gegevens:

  • E-mail adres: info@scaffoldwoodfurnitureandmore.nl
  • Telefoonummer: 06-41584439

Wij zullen uw klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Duur van een reparatie

In onderling overleg streven wij ernaar de reparatie binnen 14 dagen uit te voeren.

Aansprakelijkheid bij eventuele schade of letsel

Scaffold Wood Furniture and More is niet aansprakelijk voor schade en/of letsel ontstaan door het gebruik van de meubels.